Kayıt Ol veya Giriş Yap
Kullanıcı Adı Şifre Şifremi Unuttum
Aion Online

Aion Online

LisansÜcretsiz 0TL
Dilİngilizce
Dosya Boyutu19 MB
İşletim SistemiWindows XP SP2 / Vista / 7
EklenmeMayıs 19th, 2016 by
Hemen indir (19 MB)
2811 kez indirildi

Puanlama

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...Loading...

Gameforge firması tarafından piyasaya çıkan ve Metin2 oyunu ile oldukça benzer özelliklere sahip olan Aion Online oldukça güzel MMORPG oyunlarından birisidir. İlk olarak oyunun bu kadar çok sevilmesindeki ana neden oyunun başka MMORPG oyunlarında olmayan özellikleri kendi içerisinde barındırıyor olmasıdır. Düşündüm de aslında Aion Online, her oyundaki güzel özellikleri kendisine alıp birleştirmiş ve bu yüzden eksiksiz gözüküyor. Yani bu oyunda pek çok MMORPG oyundan esintiler görmeniz mümkündür.

Şimdi kısaca oyunu tanıtalım. Oyun her zamanki gibi fantastik bir evrende geçiyor. Oyuna girdiğimizde bizden bir ırk seçmemizi istiyor. Irkımızı seçtikten sonra ise bizden “Class” yani sınıf seçmemiz isteniyor. 4 adet farklı sınıf bulunuyor. Bunlar Warrior, Scout, Priest ve Mage olarak adlandırılmış. Warrior yani savaşçılarımız Gladiator ya da Templar oluyor. Priestler Chanter ya da Cleric oluyor. Scout sınıfı ise Ranger ya da Assasian oluyor. Son olarak Mage sınıfı da Sorcerer ya da Spirit Master oluyor. Genel olarak bu sınıflardan birisi saldırı gücü ağırlıklı olurken diğeri daha çok işlevsel ve destek ağırlıklı özelliklere sahip oluyor.

Oyunun en çok sevdiğim özelliklerden bir diğeri ise size ait bir evin ve evcil hayvanın olmasıydı. Kendi evinizi satın alarak burayı çok güzel bir şekilde dekore edebiliyorsunuz. Arkadaşlarınızı buraya çağırarak çılgın partiler verebilirsiniz. Bu sayede sosyal açıdan da yeni arkadaşlar edinebilirsiniz. Bununla birlikte birçok bineğe de sahip olabiliyorsunuz. Uçan yaratıkların üzerinde süzülürken tüm Aion Online evrenini görebilirsiniz. Bunun yanı sıra oyundaki ticaret özelliği de oldukça güzel ayarlanmış. Yani oyun her yönü ile oyuncuyu kendisine çekebiliyor. Kısacası güzel, zevkli ve sıkılmayacağınız ilerlemeli macera oyunları arıyorsanız, bu oyun tam size göre demektir.

Aion Online Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi : Windows XP SP2 / Vista / 7
İşlemci : 2.8 GHz
Ram : 1 GB
Harddisk Alanı : 40 GB
Ekran Kartı : NVIDIA Geforce 6800 GT/ AMD Radeon X800 XL
DirectX : 9.0c
Artıları
  • Görseller hem teknik hem de sanatsal açıdan etkileyici
  • ilk 10 - 12 level kolay ve bol eğlenceli
  • Hızlı tempolu savaş sistemi
Eksileri
  • Bazen server lar geniş mücadeleleri kaldıramayabiliyor
  • Görünmez duvarlar uçma keyfini baltalıyor

Ekran Görüntüleri

Tanıtım Videosu

Youtube
Pegiİnsan olmayan karakterler üzerinden şiddet unsurları içerirOyun dili argo içerir

Bu oyunu indirenler bunları da indirdi

Wolfteam ikon Wolfteam Wolfteam oyunu Aeria Games firması tarafından üretilmiş, online bir FPS oyunudur. FPS yani First Person Shooting, manası da elinizde silahla karşınızdakilere ateş..
League of Legends ikon League of Legends League of Legends, 2009 tarihinde Riot Games tarafından yayınlanan ve çıktığı ilk günden bu yana tüm dünyada en çok oynanan online oyunlar..
Legend of Ares Legend of Ares Legend of Ares, MGame tarafından geliştirilip 2009 yılında kapatılma kararı alınmış, Redfox Games firması tarafından yeniden yayımlanan 3 boyutlu ve oynaması ücretsiz..
Dragon`s Prophet Dragon`s Prophet Dragon`s Prophet oyununda 450’den fazla ejderha türünden birini yakalayarak eğitip geliştirirken onu sürebiliyorsunuz. Oyun Mmorpg türünde ama pet sistemi üzerine dayalı bir..
Dungeons & Dragons Online Dungeons & Dragons Online Dungeons & Dragons Online oyununda tehlike ve macerayı aynı anda sunan bir dünyaya tanıklık edeceksiniz. RPG tabanlı bu çok kullanıcılı online oyun,..
Neverwinter Neverwinter Neverwinter, MMORPG piyasasının yeni kahramanı olmaya aday bir oyun. Forgotten Realms (Unutulmuş Diyarlar) adlı kurmaca bir evrenin Neverwinter şehrinde geçiyor. Hikaye, R...
2811 kez indirildi
Etiketler: ,


Aion Online Hakkında Yorumlar

Yorum Yaz

  1. lulo dedi ki:

    muhtesem abi
    oyun harika

  2. eren dedi ki:

    oyun güzelmi

  3. oyuncu22 dedi ki:

    3 yıl falan oynadım, oynadığıma pişmanım. Uyuz edici bir oyun. Ping önemli. Ev sistemi var ama pek kullanan yok. Uçmak sıkıcı ve uçarken savaşmak zor. Çoğunluk amerikalılar oynuyor. Oyundan zevk almak için çok usta bi oyuncu olmak gerekiyor. Aynı zamanda iyi bir grubun olması gerekiyor. Tek başına bir şey yapamıyorsun. Dungeonların çoğu aşırı derecede zor. Artık insanlar birçoğunu bitirmeyi bile denemiyor. Yani tavsiye etmiyorum.

YORUM YAZIN

İsim : E-Mail :