Kayıt Ol veya Giriş Yap
Kullanıcı Adı Şifre Şifremi Unuttum
Call of Duty 4 Modern Warfare

Call of Duty 4 Modern Warfare

LisansDemo 0TL
Dilİngilizce
Dosya Boyutu1.4 GB
İşletim SistemiWindows Xp/Vista
EklenmeKasım 23rd, 2015 by
Hemen indir (1.4 GB)
99951 kez indirildi

Puanlama

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(241 votes, average: 4,49 out of 5)
Loading...Loading...

Savaş oyunları denince akla indirmek için gelen ilk isim Call Of Duty. Bir savaş ekranını aynen oyuna yansıtmayı başarmış, adrenalin olarak da oldukça yüksek adrenalinli bir oyundur.Modern Warfare oyununda özellikle giriş bölümündeki video sahnelerine ve gemiden kaçış görevine bayılacaksınız. 2007 yılında Infinity Ward yapımcısı tarafından üretilen ve Activision firması tarafından piyasaya sürülen oyun kısaca CoD 4 Modern Warfare olarak da bilinir. Oyun o tarihe kadar yapılmış en kaliteli fps oyundur. Tabiki Counter Strike 2’den sonra. Cs 2’ye göre daha yüksek detaylı ve boyutlu olsa da yurt dışında yakaladığı başarıyı ülkemizde yakalayamamıştır. Çünkü bizler daha çok orijinal oyun almadan Cs 2’yi düşük özellikli bilgisayarlarımızda oynamaya alıştık.

Cof 4: Modern Warfare oyununda ise yapımcı sürekli üzerinde durduğu ikinci dünya savaşı konseptinden uzaklaşmaya karar verdi ve günümüz dünyasında bir savaş çıksa nasıl olur onun üzerinde çalıştı. Aslında olmuyor da değil. Oyun benim fikrime göre daha çok bir Amerikan propagandasıdır. Her nasıl ki bu güne kadar Hollywood Rusya karşıtı filmler yaptıysa, oyun piyasası da artık Müslüman ülkeleri konu alan oyunlar yapıyor. Bu oyunlarda Müslüman ülkeler terörist, uyuşturucu kaçakçısı ve cani olarak gösteriliyor. İşte bu yüzden Cof 4 Modern Warfare Suudi Arabistan’da yasaklanmış bir oyundur. Şunu da söylemeden edemeyeceğim Müslüman ülkeler denildiğinde ilk akla gelen Suudi Arabistan savaşa ve savaşlara en çok yatırım yapan birinci ülkedir. Fakat yine de hiçbir şey Müslümanları terörist göstermelerine sebep değildir. Oyundaki ezan sesleri, camilerin arasından geçip insan öldürmeler, bombalamalar son derece tüyler ürpertse de yine de Rusya, Azerbaycan ve Ukrayna haritaları daha oynanabilir haritalardır.

Bu üç ülkenin neden seçildiğini o günlerde pek fazla anlamamıştım. Fakat artık yıl oldu 2014 ve Ukrayna’da çıkan iç savaş, referandum, Azerbaycan’a her geçen gün uygulanan ambargolar ve Ermeni baskınları, Rusya’nın özelleştirmeler yaparak dünyaya kafa tutması ve Amerikan ajanları ile casus uçaklarını ülkesinde yakalayıp tüm dünyaya duyurması Amerika’nın ve CIA’ın gelecek planlarını ve bilinçaltı yönlendirme tekniklerini daha 2007 yılında başlattığının bu oyun bir işaretidir. Her ne amaçla yapılmış olursa olsun oyun dönemin mükemmel grafiklerine, oyun ve savaş fiziğine, silah ayrıntılarına ve etkili müziklere sahiptir. Bunlar fazla düşünmeyen ve sorgulamayan bir fps oyuncusu için yeterli şeylerdir.

Call of Duty 4 Modern Warfare Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi : Windows Xp/Vista
İşlemci : Intel Core 2 Duo 2.4 Ghz
Ram : 512 MB
Harddisk Alanı : 8 GB
Ekran Kartı : GeForce 6600 / Radeon X1300
DirectX : 9.0c
Artıları
  • Oyun için çok fazla mod bulunabiliyor
  • Bölünmeyen düzgün oynanış
  • Üst düzey savaş atmosferi
  • Çok başarılı oyun senaryosu
Eksileri
  • Serverlarda çok oyuncu bulunmuyor

Ekran Görüntüleri

Tanıtım Videosu

Youtube

Bu oyunu indirenler bunları da indirdi

Wolfteam ikon Wolfteam Wolfteam oyunu Aeria Games firması tarafından üretilmiş, online bir FPS oyunudur. FPS yani First Person Shooting, manası da elinizde silahla karşınızdakilere ateş..
League of Legends ikon League of Legends League of Legends, 2009 tarihinde Riot Games tarafından yayınlanan ve çıktığı ilk günden bu yana tüm dünyada en çok oynanan online oyunlar..
Call of Duty: Infinite Warfare Call of Duty: Infinite Warfare Dünyanın en çok oynanan FPS savaş oyunu Call of Duty serisinin en ilginç oyunlarından birisi olan Call of Duty: Infinite Warfare oyununda uzayda..
Battlefield: Bad Company 2 Battlefield: Bad Company 2 FPS’lerin Babası! Battlefied II, EA tarafından 2005 yılında piyasaya çıkmış bir FPS(Birinci Şahıs Nişancı)oyunudur. Oyunda grafik motoru olarak Refractor 2 kullanılmış ve..
Battlefield 2142 Battlefield 2142 Kaos, Barut ve Teknoloji FPS severlerin en gözde oyunlarından biri olan Battlefield 2142, Electronic Arts tarafından 2006 yılında başta Kuzey Amerika ve..
Call of Duty 5 World At War Call of Duty 5 World At War Call Of Duty oyunu, Activision firması tarafından piyasaya sürülen dünyanın en ünlü savaş oyunu serisidir.Oyunda gerçek savaş mekanlarında, gerçek silahlarla, gerçeğe yakın..
99951 kez indirildi


Call of Duty 4 Modern Warfare Hakkında Yorumlar

Yorum Yaz

  1. hamza dedi ki:

    indirmek istiyorum
    çünkü oyun yok bilgisayarımda

  2. furkan dedi ki:

    cok güzel

  3. Call of Duty hayranı dedi ki:

    windows 10 içinde olurmu?

  4. recep dedi ki:

    kardeşim inerse hep bu siteden oyun indiricem
    inşallah iner bakalım

  5. modern dedi ki:

    türkçe yaması varmı bilenler bi yassın

  6. lucypranch dedi ki:

    oyun calısıyormu

  7. BaBaWT dedi ki:

    mindiriyorum widows 10 için olur inş oyun pc si bunu açmasa ağlarım 🙂

  8. diyar dedi ki:

    arkadaşlar bu cokgüzel bir oyun 1 yıldır oynuyorum.

  9. sefa dedi ki:

    arkadaşlar oyun kaç satte indirriliyor bide oyun açılıyor mu

  10. arda dedi ki:

    nasıl amaaaaaaaaa

  11. murad dedi ki:

    winddows 8 icin gecerlimi

  12. Admin Admin dedi ki:

    Sağ üst köşede.

  13. Ahmet dedi ki:

    Windows 10 da çalışırmı ?

  14. Alihan dedi ki:

    admin bu oyunu nasıl kurucam

  15. memet dedi ki:

    admin oyunun kurulması kolamı zormu

  16. alp dedi ki:

    Dizüstü bilgisayarlara olurmu

  17. ali dedi ki:

    arkadaşlar indiren armı

  18. mirsat dedi ki:

    nasıl indiriliyo aci

  19. KAAN dedi ki:

    ADMİN BU OYUN YAVAŞ İNİYO

  20. MUAMMER dedi ki:

    windows 7 için olumurmu

  21. muhsin dedi ki:

    abi benim bilgisayarıma geeta 5 yüklermisin ben yükleyemedim

  22. uhut dedi ki:

    oyun kaç bölümden olusuyo

  23. murat dedi ki:

    windows 7 için olurmu

  24. asas dedi ki:

    admin kac saat de iner

  25. caner dedi ki:

    windows 7 home basice olurmu

  26. taha dedi ki:

    inş windows 8 e olur

  27. oyun delisi dedi ki:

    kardeşim artık hep burdan oyun indircem satınalıcam helal olsun negüzel anlatıyorsun

  28. reis dedi ki:

    beyler windows xp ye olurmu cevap verin lütfen

  29. Ali Kömbeci dedi ki:

    windows xp ye oluyor reis

  30. kağan dedi ki:

    ben oynadım çok güzel bitirdim.türkçe yama oluyor,oyun çok güzel tavsiye ederim.

  31. süleyman dedi ki:

    admin bey bu oyun için birşey gerekirmi

  32. rıdo dedi ki:

    wındows 7 için olurmu

  33. arda baran dedi ki:

    admin bir şey sorcam call of duty windows 7 ye iner mi , kasar mı

    • Admin Admin dedi ki:

      Windows 7’ye iner, kasıp kasmayacağı senin sistem özelliklerin ile alakalı bir durum.

  34. baba_pro dedi ki:

    admin benimki 2 gb ram win 7 pentium r
    duel cpu

  35. baba_pro dedi ki:

    açarmı

  36. mert dedi ki:

    berhaba windows 7 için geçerli mi bilen yazsın lütfen arkadaşlar

  37. arkadere dedi ki:

    radeon x1550 ekran kartı kaldırırmı

  38. arkadere dedi ki:

    işlemcimde intel core 2 duo [tr] 2.40 Ghz

  39. Kerem Talı dedi ki:

    indiriyorum açılırsa hep burdan oyun inidrcem ve arkadaşlarımada önercem 🙂

  40. oyun kralı dedi ki:

    Windows 10 da nasıl çalışır bi bilginiz varmı

  41. Efe dedi ki:

    Sağ Sağlim İner İşşallah

  42. Maksat dedi ki:

    Nasil yani 1.4 gb anlamadim ! lutfen cevap yazarmisiniz !

  43. berkay dedi ki:

    vallahi ben ingilizcede iyiyimdir yani türkçe daha iyi olur ama ingilizceyide iyi biliyorum okuyabilirim oyunu

  44. çeto dedi ki:

    işlemci Penitum(R) Dual Core CPU E5700 3GHz windows 7 kaldırırmı

  45. ömer dedi ki:

    windows 7 kasarmı admin ???

  46. yahoovv dedi ki:

    ben begendim super

  47. call of duyttun ustası dedi ki:

    zaten ben hep burdan indiriyom her oyun yanı sıkıntı yok

  48. Duty ustası dedi ki:

    intel(R) Atom (TM) cpu n570 1.66 Ghz 1.77 Ghz 2 GB ram 32 bit işletim sistemi kaldırırmı acil cevap

  49. Seymur dedi ki:

    Selam. Bu oyunu nasil indirim?

  50. mahmut dedi ki:

    nasıl indiriyoduk

  51. baba pro oyun peşinde dedi ki:

    BABA oyun inşallah iner ya

  52. şükrü dedi ki:

    ssssssüüüüüüüüpppppppeeeeerrrrrr

  53. Ecrin dedi ki:

    abi xp de çalışıyo ama wındows 10 da çalışırmi

  54. Emir dedi ki:

    WINDOWS 7 KALDIRIRMI

  55. mustafa dedi ki:

    admin windosta ultimette olurmu

  56. ahmet fırat ekinci dedi ki:

    ekran kartı olmayan bilgisayar kaldırırmı

  57. HakanYoutube dedi ki:

    Kardeş ben youtuber İstiklal hakan aga tr indiriceğim oyunu kurulumu işlemi herşeyi tamammı eksik bişi varmı ve türkçe yama inermi yardımcı olursan sevinirim 🙂

  58. eymn dedi ki:

    windows 7 ye iner mi ?

  59. ronaldo dedi ki:

    admin windows 7 olurmu

  60. mert dedi ki:

    benim pc nin ram da kalan Alanı 10 gb kaldırırmı
    windows 7 bu arada

  61. mert dedi ki:

    adamsın be admin

  62. ergün dedi ki:

    siten süper reis artık burdayız 🙂

  63. yasin dedi ki:

    admin bak ben ındırıyomda nasıl kuracagımı bılmıyom bı soylermısın ya

    • Admin Admin dedi ki:

      İndirdiğiniz “exe” dosyası zaten kurulum dosyası, dosya indikten sonra çift tıklayarak kurulumu yapabilirsiniz, kurulum bittiğinde oyununuz masaüstüne ve başlat menüsüne gelecektir.

  64. egemen dedi ki:

    1gb ram kasarmı

  65. umut dedi ki:

    admin onlinemi bu oyun

  66. yusuf dedi ki:

    admin 3gb ram 1.8ghz pentium işlemci intel g41chipset açarmı acill

  67. eren 56 dedi ki:

    abi windos 8 hp 243 gb inermi

  68. Davud dedi ki:

    Abi Online giriliomu ?

  69. fena dedi ki:

    admin oyunu acınca ekranın yarısında gözüküyor ve ayarları değiştiremiyorum w10 kullanıyorum

  70. bedır dedi ki:

    Intel(R)pentıum(R)CPU B960 2.20GHZ 3,90RA 64 BIT ISLEMCI

  71. bedır dedi ki:

    kaldırırmı

  72. hulusidülger2020 dedi ki:

    windovs 10da çalışırmı

  73. DenemekTR dedi ki:

    Kardeş sorun çıkmazsa sevinirim inşallah olur

  74. DenemekTR dedi ki:

    Okulun verdiği pc ile indirilebirmi ?

  75. Okan dedi ki:

    i3 2.0 ghz 4 gb ram ekran kartı intel hd graphics 520 kaldırırmı

YORUM YAZIN

İsim : E-Mail :