Counter Strike 1.6

Counter Strike 1.6

LisansDeneme Sürümü
Dilİngilizce
Dosya Boyutu1.56 MB
İşletim SistemiWindows Xp / Vista / 7
Eklenme TarihiKasım 23rd, 2015
Hemen indir (1.56 MB)
247000 kez indirildi

Puanlama

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız
(682 votes, average: 4,30 out of 5)
Loading...Loading...

Sierra firmasının efsane oyunu olan Half Life’ın multiplayer savaş modu olarak ortaya çıkan Counter Strike oyunu geliştirilerek 1.6 versiyonu ile karşınıza çıkıyor. Valve oyunlar konusundaki uzmanlığını göstererek, bağımlılık yaratan bir oyun ortaya çıkardı. Oyunu Counter Strike Source adıyla da görebilirsiniz. Half Life oyununu oynayanlar bu oyunun da nasıl bir tarz olacağını zaten çok iyi biliyorlardı. Steam firması oyunu ücretsiz olarak yayınlamaya başladı. Bu arada bilmeyenler için Steam yeni nesil oyun satış ve dağıtım sitesi olarak karşımıza çıkan en büyük site. Tavsiyemiz bu siteye bir göz atmanızdan yana.

CS bu defada 1.6 ile karşınızda.Yıllardır bilgisayarda oynadığınız Counter Strike 1.6 versiyonunda gelen özellikler ile oyunda daha etkin olacaksınız. Ücretsiz olarak temin edeceğiniz oyun ile asker ve teroristlerden birini seçip savaş içerisine giriyorsunuz. Amacınız sevilen silahlarla düşmanları öldürüp savaşı kazanmak. Bu etkileyici anların içinde kendinize yer bulmak için çok beklemeyin.

Yine takımlar halinde savaşıyorsunuz oyunda.Online oyun oynamanın zevki gelişen Adsl teknolojisi ve internet hızı ile artıyor.Online oyun oynayabileceğiniz bir çok server da mevcut.Diğer oyuncu yada oyundaki anlamıyla savaşçılarla kıyasıya rekabet edebilirsiniz.Oyun motoru daha da geliştirilerek oynama zevki artmış.Değişik mod ve haritalarla oyuna renk gelmiş.Aksiyon oyunu sevenlerin tam istediği tarzdan bir oyun haline gelmiş.

Oyunu oynarken ekran ayarları ile sakın oynamayın.Ekranın en ideal grafik ayarı : 1024*768dir, grafiklerinizi buna göre ayarlayın.CS 1.6 sürümü ile daha hoş görüntülerle piyasaya sürülmüş.Bu kaliteli grafikler de oyunun oynanışına direk yansıyor ve daha hoş bir oyuncu deneyimi oluşturuyor.

Counter Strike’a bir neslin, internet kafe sahiplerini ihya etmesini sağlayan oyun desek yanılmayız. Multi player oyunlarının ilk türlerinden olan Half Life’ın eklentisi olarak piyasaya sürülen bu oyun, Valve tarafından satın alındıktan sonra gelişmeye devam ediyor. Burada Counter Strike 1,6 ile gelen güncellemenin içeriğinden ve oyuna getirdiği yeniliklerden bahsetmek istiyorum.

CS, hepimizin bildiği gibi fps türünde bir oyun. Hatta belki de dünyadaki en başarılı fps oyunu. Anti terör taktiklerinde uzmanlaşmış özel kuvvetlerle, terörün getireceği kaosla hüküm sürmek isteyen terörist grupların kıyasıya çarpışması, oyunun konusunu özetlemeye yeter. Oyunda bulunan para mekaniği sayesinde, fps oyunlara farklı bir bakış açısı kazandırılmış oldu. Düşman hatlarına verilen her tür zararın karşılığını para olarak almak ve daha farklı silah ve malzemeler için harcamak, fps oyunlarını için bir milat sayılabilir. CS’de bulunan tüm silah ve askeri malzemeler, dünya ordu standartlarına uygun olarak modellendiğinden sunduğu gerçeklik hissi, oyuncuları bu denli başında tutabilmesinin bir diğer sebebi. Counterlara özel silahlar ve malzemeler bulunabildiği gibi Teröristlere özel silahlar da mevcut. Farklı kesimlere özel silahlar, sadece düşmanın öldürülmesi sayesinde ortaklaşa kullanılabiliyor.

CS 1,6 güncellemesinde hem Counterlar için hem de Teröristler için birer silah oyuna dâhil olmuş. Bunlardan ilki Fransız piyade tüfeği Famas’tır. 25 mermi kapasiteli şarjöre sahip silah Counter birimleri için oyuna girmiş. Teröristlere özel olarak sunulan silahın ismi ise GALİL. 30 mermilik şarjör kapasitesi bulunan bu piyade tüfeği, İsrail yapımıdır. CS 1,6’nın oynanış açısından sunduğu en önemli yenilik, Counterların kullanabildiği kalkandır. Özel birliklerin birçoğunda bu tarz kalkanlar kullanıldığından, Raven Shield oyuna gerçeklik açısından oldukça iyi bir katkı oldu. Raven Shield sayesinde anti terör birimleri, büyük bir korunma avantajı yakalamış oluyorlar. Ancak kalkan alındığında herhangi başka bir silahın alınmasına izin verilmiyor. Raven Shield kullanan bir counter adeta bir zırha bürünmüşçesine hareket edebiliyor. Teröristlerin bu korumayı önden aşmaları oldukça zor, sadece el bombaları ve arkadan müdahalelerle bu zırh delinebilir.

Counter Strike 1,5 sonrasında gelen 1,6 sürümünde kullanılan texture biraz daha geliştirilmiş halde. Grafik kalitesinin üste çekilmesi ve oyuncuların vurulma animasyonlarının iyileştirilmesi, oynanabilirlik açısından oldukça olumlu bir gelişme. Sonuç olarak 1,6 güncellemesi ile Counter Strike oyunu, oyunculara heyecanlı dakikalar yaşatmak için yapılan birkaç değişikliği kapsıyor. Özellikle oyun dünyasındaki hızlı değişim ve gelişim göze alındığında, bu tarz güncellemelerin oyunculara çok daha iyi bir oyun deneyimi yaşatmak adına süreceğini ön görebiliriz.

Counter Strike 1.6 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi : Windows Xp / Vista / 7
İşlemci : Pentium 3 800 Mhz
Ram : 128 MB
Harddisk Alanı : 500 MB
Ekran Kartı : 32 MB
DirectX : 8.1
Artıları
  • Fenomen haline gelmiş FPS stili
  • Çok fazla online oyuncu kitlesi
  • Muhteşem rekabet sistemi
Eksileri
  • Grafikler muhteşem değil
  • Serverlarda kasma olabiliyor

Bu oyunu indirenler bunları da indirdi

Wolfteam ikon Wolfteam Wolfteam oyunu Aeria Games firması tarafından üretilmiş, online bir FPS oyunudur. FPS yani First Person Shooting, manası da elinizde silahla karşınızdakilere ateş..
League of Legends ikon League of Legends League of Legends, 2009 tarihinde Riot Games tarafından yayınlanan ve çıktığı ilk günden bu yana tüm dünyada en çok oynanan online oyunlar..
Half Life: Opposing Force Half Life: Opposing Force Half Life’ın ilk oyununun senaryosu üzerinden yapılan en başarılı devam oyunlarından birisi olan Half Life Opposing Force geliştirilmiş Half Life dinamikleri ile..
SKILL: Special Force 2 SKILL: Special Force 2 S.K.I.L.L Speacial Force 2, Dragonfly tarafından geliştirilmiş ve 2013 yılında Gameforge tarafından piyasaya sürülmüş birçok oyunculu birinci şahıs nişancı oyunu. Yeni haritaları..
Half life Black Mesa Half life Black Mesa NOT : Bu oyunu yüklemek için bilgisayarınızda Steam kurulu olmalıdır Black Mesa, Half Life 2 oyunu için çıkartılan bir moddur. Fakat bu..
Half Life 2 Half Life 2 2004 yılında tanıtım sürümü indirilmeye sunulan Half Life 2 oyunu ilk versiyonu gibi büyük ilgi görmüştür. Half life 2 pcc oyununa gösterilen..
Etiketler: ,


Counter Strike 1.6 Hakkında Yorumlar

Yorum Yaz

  1. TOLGA dedi ki:

    ÇOK GÜZEL OYUN HERYERİ DENEDİM HİÇ BİYERDE YÜKLEMEDİ SADECE BU SİTE YÜKLEDİ

  2. feqan dedi ki:

    iyi

    • enes dedi ki:

      oyun güzel ben bu siteyi bırakmam 4 yıl oldu ve ben bu oyunu aradım bulamadım ama burda buldum

  3. yusuf dedi ki:

    oyunu oynamak indirmek istiyorum

  4. yusuf dedi ki:

    güzel oyun

  5. ahmet dedi ki:

    bu site guvenli’mi?

  6. enes dedi ki:

    gerçek oyuncularla oynanıyormu ?

  7. saffet dedi ki:

    onumara çok sevyom oyunu

  8. deniz dedi ki:

    ya ben indirmek istiyorum ama güvenli mi yani bizim bilgilerimiz aktarılmıyor değil mi güvenemedim de

  9. BURAK YILDIRIM dedi ki:

    merhaba sadece online mı oynanır

  10. berke dedi ki:

    abi onlinede oynanıyomu

  11. Uuu dedi ki:

    Telefona olmuyomu bu

  12. turker dedi ki:

    online yukledimizde offline oynabiliyoz mu ?

  13. oyuncu adam dedi ki:

    oyun süper siteyi yapanın ellerine saglık

  14. emre dedi ki:

    abiler güzelse indiriyorum

  15. mert dedi ki:

    oyun sadece 121mb mi yoksa baska birsey yuklcekmmiyiz daha?

  16. eyuphan dedi ki:

    bu oyun güzelmi

  17. BEŞİKTAŞ dedi ki:

    abi oline demi ……….

  18. burak arslan dedi ki:

    bende şuanda yüklüyorum yüklenirse güzel yüklenmezse kötü

  19. adasu dedi ki:

    bu site güvenilirmi bide oyun kasarmı

    • Admin Admin dedi ki:

      Site son derece güvenilir, oyunun kasıp kasmaması tamamen sizin bilgisayarınızın özelliklerine bağlı.

  20. asds dedi ki:

    oyun nasıl

  21. ufuk dedi ki:

    simdi bende indiriyorum bakıcam indide

  22. murat koc dedi ki:

    cok guzel oyun ama gec indiriliyo

  23. EMİRHAN dedi ki:

    VALLLA ŞİMDİ İNDİRİROM İNŞALLAH İYİYDİR

  24. muhammed dedi ki:

    abi peki oyunda bug takılma lag gibi sorunlar oluyormu on göre indireyim

  25. Naci dedi ki:

    Nasıl kuruluyor yardım ?

  26. GÖKHAN dedi ki:

    site gercekten çok güzel helal olsun admin 🙂

  27. batuhan dedi ki:

    windows 8 için uyumlumu ve kaldırırmı ?

  28. Ali Korkmaz dedi ki:

    kaç saat sürüyo

  29. furkan dedi ki:

    bu sitede ücretsiz minecraft varmı

  30. ErenBqsKaN dedi ki:

    abi nedsem bilemiyom çok iyisin ka. yaşındasın ?

  31. ErenBqsKaN dedi ki:

    Admin Bey siz kaç yıldan beri aktifsiniz sam2 oynu çok güzel bu oynu indiryorum
    onile mı?

  32. Alp Kaan dedi ki:

    admin gerçek kişiler ie oynanıyor mu?

  33. Bayıldım! dedi ki:

    Tüm oyunlarımı buradan indirdim.Fifa 17,Euro truck simulator 2,cs serileri,GTA serileri ve başka siteleri önermiyorum. burası müthiş ya çıldırıcam cok iyi

  34. kaan dedi ki:

    ben indiriyom zormu kuruluyo kurmak için bir uygulama gerekiyomu

  35. hazar dedi ki:

    windows 8 de çalışıyomu

  36. kerem abi dedi ki:

    abicim indiriyor bot oluyor mu?

  37. kerem abi dedi ki:

    abicim bot oluyormu

  38. ahmet dedi ki:

    Windows XP ye yüklenirmi ?

  39. oguzhan dedi ki:

    windows 7 uyumlumu ve yukleyince başka bitr ışlem gerekiyormu. half life yuklenmesi filan demişsiniz

  40. elcan dedi ki:

    cok guzel oyun
    helal olsun

  41. OSMAN KİNG dedi ki:

    iniyor bakalım nasıl

  42. yusuf kaya dedi ki:

    oyun çok iyi botları falan varken hile açabiliyormuyuz
    ve bu arada bussuru paralı oyunu burdan beleşe aldım
    siteyi çok sevdim 🙂

  43. ben dedi ki:

    admin abi bildiğin savaş oyunu varmı yaaa

  44. rpgpoegjpe dedi ki:

    Hl ne demek hacı

  45. Birisi dedi ki:

    Admin kurulumun sonunda modem 56 K falan yazıyor hangisini seçeyim

  46. burak dedi ki:

    oyun iyi sayılır

  47. tyg dedi ki:

    windows 10 kaldırırmı bide işlemci 1.44 1.84 ghz Quad core cherrytrailz8350 kaldırımı admin

  48. Burak dedi ki:

    oyun çok güzel ama türkçe yamelarınıda cıkartın

  49. ahmet dedi ki:

    tüm haritalar varmı

  50. selim eray dedi ki:

    ne zaman dan belli oyunlar indirmeye çalışıyom hiç bir sitede inmedi ama burda indi bu niye biyerde inmiyo burda iniyo

  51. MUSTAFA dedi ki:

    WİNDOWS 10 DA ÇALIŞMIYOR MU?

  52. ömer dedi ki:

    arkadaşlar gta 4 paralı olmasaydı keşke ama bu siteyi hep takip edecem her oyunumu burdan indiriyorum ve 2 dakikada iniyor…

  53. ömer dedi ki:

    çok sevdim gerçekten.

  54. Ugurcam dedi ki:

    çook güzel
    online oynanıyormu

  55. Bedirhan dedi ki:

    Neden Oyunlarınız Bukadar Az GB yada MB

  56. aziz dedi ki:

    abi oyun windows 10 olurmu

  57. CAN dedi ki:

    çok güzel bi site herkeze tavsiye ediyom tüm oyunlarımı buradan indiriyom

  58. muhammed dedi ki:

    abi bu oyun eski ama güzel cs duragını indimeyin cs 1.6 oyunyoneticisini indirin cok güzel!!!! ve ts mize gelmeyi unutmayın ts ıp:cyber.sunucuadresi.com

  59. yiğit 353 dedi ki:

    çok iyi olmuş

  60. asdadsad dedi ki:

    admin windows 7 32 bit olurmu ciğerim.

  61. muhammet dedi ki:

    cs 1.6 da hep ama hep jailbreak oynuyom ve hep komutcuyum benim isimi görürseniz jailbreak da ct at diyin hemen atarım isimim mahalle|abi si kurucu okuduğuğnğz için teşekürler 🙂

  62. AHMET dedi ki:

    oyunu 100 ker ındırdım bu sıtede hıc hata vermedı valla

  63. elif dedi ki:

    site iyimi

  64. abdul dedi ki:

    admin bu oyun çok yavaş indiriliyo

  65. Kerim dedi ki:

    cok guzel site

  66. eflatun dedi ki:

    men conunter strike 1.6 ela oynuyuram elaqesi olan varsa emaile yazsin ?

  67. TCbroenes dedi ki:

    Abi half lifede offlineda oynuyoruz oto kayıt ve ya biz kayıt edersek load bölümünden kayıt edilmiş yerden devam edebilirmiyiz?

  68. taha dedi ki:

    abi sen botmusun admin

  69. devran dedi ki:

    bu siteden başka siteden oyun indirmem.

  70. Güven dedi ki:

    admin indir butonu nerde

  71. muhammed dedi ki:

    leptopa inermi

  72. efe dedi ki:

    heyt senden yaşa abi

  73. egemen dedi ki:

    bu oyun çok yavaş indiriliyor

  74. yusuf avci dedi ki:

    abi indire biliriz degil mi?

  75. Enes dedi ki:

    oyunu tam 5 senedir arıyorum bulamadım ama bu siteye bakdım var indirdim artık oyunlarımı bu siteden indireceğim.

  76. kaan dedi ki:

    hiç bir yerde bulamadım burda buldum

  77. oktay dedi ki:

    oyun çok güzel hevkalade oyun

  78. ensar dedi ki:

    oyunu nerden indireceğiz indir butonu yok

  79. Enes dedi ki:

    admın o tabı robot gıbı konusacak

  80. enes dedi ki:

    abı halflayda neden oyunun kapısı açılmıyor

  81. Enes dedi ki:

    trenın kapısı açılmıyor

  82. mert dedi ki:

    csgo counter strike nin harddisk alanı 500 mb mi ben mi yanlış görüyorum

  83. ETHEM dedi ki:

    abi ben bazı sitelerden indirdim ama hata verdi benim pc biraz eski hata vermez deme xp de

  84. BATUHAN dedi ki:

    ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM ADAMIN DİBİSİN SEN OLMASAN BİZ NE YAPARDIK YEMİN EDERİM SÜPERSİN <3

  85. brtan dedi ki:

    cs source gelcek mi

  86. DEB YT dedi ki:

    ABİ ADAMSİN

  87. genç oyuncu dedi ki:

    admin oyun nasıl cevap ver

  88. emın dedi ki:

    güzellllllllllllll

YORUM YAZIN

İsim : E-Mail :